Re: Dziś zmieniłem płytę główną !

Autor: Pollux (123_at_123.com)
Data: Sun 26 May 2002 - 17:57:35 MET DST

Użytkownik <speqlant_at_poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:73db.000002ce.3cf0f64e_at_newsgate.onet.pl...
> Tak dokładnie to ,dziękuję.
> Co sądzicie o tej płycie ja się tam za bardzo nie znam więc prosiłbym o
> komentarz ,chodzi mi głównie o to jaki procesor maxymalnie mi ona obsłuży
teraz
> mam celerona 433 ,jaki dysk maxymalnie można do niej włożyć żeby poprawnie

Conieco piszą na podanej http://www.norkom.com.pl/km668bx.htm

Taka trochę zgaduj-zgadula...
nie wiadomo jaki to ma max mnoznik, zobacz czy w biosie
jest cpu auto albo jakoś tak , nowy bios jest raczej
nie do zdobycia. Jesli masz procesor 633, to włóz
i zobacz co pokazuje po starcie, jesli 433 chodzi OK
to się nic z nieco większym nie stanie; dla Celeronów
tego typu mnożnik jest 66, czyli jesli znajdziesz
maximum 9,5, to możesz spokojnie pracować z 633MHz.
Czasem bios już nie ma wiekszego mnożnika, a
procki szybsze chodza sobie spokojnie i stabilnie.
w ustawieniu biosu i dipswitcha (na płycie masz
coś takiego - zespół mikroprzełączników
(nie kombinuj na ślepo z nimi !!!)
na pewno nie ładuj żadnego tualatina ..

Co do dysku też trudno powiedzieć, raczej do 32 GB
nie powino być problemów, może być gorzej z 40tkami,
Na tę przypadłość zazwyczaj pomaga nowa wersja BIOS,
ale tu nie można na to liczyć, bo skąd ???
Grafika -chyba każda AGP pójdzie z wyjątkiem
tych 1,5V, ale nie sądzę, byś miał taką kartę
Twoja płyta obsługuje AGPx2, wystarczy dla
ogromnej większości TNT/TNT2/GeForców
ale podczas instalacji systemu lepiej ustaw na AGPx1
w BIOSie, jesli masz taką mozliwość -będzie bezpieczniej.

Naprawdę nie lubię puszczać tekstów "zaocznych",
nie doswiadczywszy sprawy - nigdy nie miałem tej płyty ,
a i manuale sa nie do zdobycia, producent "wypiął" się i robi
 jakieś inne rzeczy,
wybacz Kolego mało kompetentną odpowiedź

Mam nadzieję ze się uporaleś z resetem i diodami
oraz głośniczkiem