bedzie banalnie, bo o monitorach:-)

Autor: Toltek (toltek_at_wp.spam.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 13:31:38 MET DST

Moge wtracic?

Nie ma, ze boli... musze wymienic monitor.
Uparlem sie, ze bedzie to 19-stka:-) Niestety, na ten cel moge
przeznaczyc okolo 1300/1400 pln:-( Na dzien dzisiejszy wyszperalem w
cennikach takie oto pozycje:

Samsung SyncMaster 955 DF 1299 85 kHz [jakis blad w ceeniku?]
AOC 9Klr+ TCO '99 1179 95 kHz
LG Flatron 995 1365 96 kHz
NEC 95F 1268 96 kHz [raczej odpada]
Iiyama VM Pro 1451 1200 96 kHz
Mag Innovision 996PF 1357 96 kHz

Szczerze mowiac to widzialem jedynie NEC`a i nie bardzo mi sie podobala
"luminacja" oraz "kontrast" prezentowany przez to urzadzenie.

OK, teraz dwa pytanka:
- jakies inne modele we tej cenie (wraz z "uzasadnieniem")?
- a moze za te pieniadze lepiej kupic dobra 17-stke?

Aha... dodam, ze monitora (komputera) uzywam przede wszystkim, do
czytania wszelakiej masci tekstow, zabawy z HTML`em. Czasami gram ale to
nie ma znaczenia przy wyborze monitora. Zalezy mi przede wszystkim na
'przestrzeni" oraz jakosci tekstu (czcionek). Stosowana rozdzialka to
1024x768 jak rowniez 1280x1024.

Sobie jeszcze przypomnialem (sic!), karta graficzna to Hercules Prophet
II GTS 32 DDR.

--
{ Toltek  toltek_at_wp.pl         }{ miejsce na Twoja reklame!!!  }
{ lajkonik w swiecie pecetow,  }{ miejsce na Twoja reklame!!!  }