wiatrak do winfasta

Autor: grzesiek (grzesiek_at_gmx.net)
Data: Sun 26 May 2002 - 14:15:55 MET DST

Witam,
chcialbym rozwiac jeden nurtujacy mnie problem. Mam Winfast 2MX 400 64 MB
TV-OUT firmy Leadtek. Oryginalnie wylacznie z radiatorem. Wydawalo mi sie,
ze skoro nie ma wiatraka to pewnie nie jest potrzebny. Nic bardziej
blednego. Po dluzszej pracy temperatura radiatora jest taka, ze parzy w
palce a komputer niestety czesto sie wiesza. Chcialbym zainstalowac wiatrak
i tu pojawia sie problem. Nie mam pojecia gdzie go podlaczyc... Na karcie
jest tylko jedna szyna (w lewym gornym rogu) z dwoma rzedami po 13 igiel (Z1
i Y1), oznaczona J1. Poza tym nic. Pytanie brzmi czy ktos sie spotkal z
takim wynalazkiem i czy jest mozliwosc w tym wypadku podlaczenia wiatraka
przez karte czy tylko do zasilacza od komputera?
Pozdrawiam

--
grzesiek
grzesiek_at_gmx.net