Re: polaczenie dwoch komputerow przez USB

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 13:44:59 MET DST

> Podobno nie jest to mozliwe przy pomocy standardowego kabla usb AA. Jest
> dostepny jakis dziwny kabel z ukladem elektronicznym (podobno spelniajacym
> role 'przeplotu' jakkolwiek by to smiesznie nie brzmialo) ale jego cena to
> ponad 100 PLN. Jak to jest naprawde ?
> pozdrawiam, Marek

Naprawde to zalezy od plyt glownych.
Czesc plyt ma porty USB z funkcja PC to PC (chyba tak to sie nazywa).
Jesli sa to takie plyty to wystarczy zwykly kabel, bo elektronika sterujaca
jest wbudowana w plyte. Jesli plyta nie obsluguje takiej funkcji to potzebny
jest kabel z elektonika. Nie jestem pewien czy obie plyty musza byc PC to
PC,
czy wystarczy jedna.
Pozdrawiam
Marcin Tworek