Re: PIII cs Celek

Autor: fghgff (fgfgf_at_pol.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 12:48:03 MET DST

Użytkownik "aRKADIUSS" <jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
>
> Mam prośbę o rozwianie moich wątpliwości. Właśnie kłóciłem się z kolegą on
> twierdzi że PIII 733 jest lepsze od Celerona 1.1.

Ja wlasnie wymienilem P III 733 (Abit BE6 II ) na Celek 1.1 Tualatin ( Asus
TUSL2-c ).
Power mam teraz nieporownanie wiekszy. ( sam bylem zaskoczony , jednak po
przeczytaniu specyfikacji nowego celka wszystko stalo sie jasne hiehie )
Testowalem tez Celka II vs ten sam P III 733 i celek byl minimalnie slabszy.