Problem...HELP....

Autor: Inka (inezkaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 11:12:31 MET DST

Czesc, mam prolem ze sprzetem a mianowicie postadam klawiature bezprzewodowa
i tracballa bezprzewodowego ( radiowy Logitecg na USB) i przy prawie kazdym
uruchomienui kompa albo nie chodzi mi trackball albo klawiatura a po wjeciu
wtyczki i wlozeniu ponownym chodzi...nie wiem dlaczego tak jest , jest to
bardzi uciazliwe.
Wczesniej jak mailam sama klawiwture bezprzewododa tez sie tak zdarzalo a
teraz dodatkowo dzieje sie tak z trackballem :-( czy ktos wie dlaczego tak
jest i jak mozna zrobic zeby tak sie nie robilo ...

aha mam win 98...celeron 400 plyta DCS na BX
 pozdrawiam

Ineza Wagner
ICQ#: 106045556
Home Tel#: 602528189