Re: ILE może PC...?

Autor: ZK (bigz_at_go2.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 08:34:56 MET DST

Użytkownik [_HEARTSHADE_] napisał:
> Własnie - ciekawi mnie ile moze non-stop pracowac przecietny PC
> Nie chodzi mi tutaj o ksiazkowe wyjasnienia, ale Wasze doswiadczenia
> na Waszym sprzecie.
> Po jakim czasie trza to wszystko restartowac badz "uspic na pare godzin"?
> pozdrawiam

Hmmm, znam serwery ktore chodza po rok i wiecej bez restartu a co
dopiero wylaczenia. Jak mialem tylko jednego kompa to na W98 musiaoem go
resetowac co ~3dni, po zmianie na 2K/XP co ~3 tygodnie a po
zainstalowaniu Linuxa co ~3 miesiace ale jest to spowowdowane moimi
dluzszymy wyjazdami.

--
pozdrawiam, ZK
http://klan.WAW.pl - Counter Strike 4 ever