Re: ILE może PC...?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 02:00:54 MET DST

"[_HEARTSHADE_]" <heartshade_at_wp.pl> wystukał
(news:acp6uv$f6c$1_at_absinth.dialog.net.pl):

> Własnie - ciekawi mnie ile moze non-stop pracowac przecietny PC
> Nie chodzi mi tutaj o ksiazkowe wyjasnienia, ale Wasze
> doswiadczenia na Waszym sprzecie.
Nie ma limitu - dobrze zrobiony komp moze chodzic non-stop (chyba, ze
ma dysk IBM: wtedy gora 13 godz./dobe).

> Po jakim czasie trza to wszystko restartowac badz "uspic na pare
> godzin"? pozdrawiam
Moj chodzi non-stop po kilka dni - ok. 2,5 miesiaca, ale to
tylko dlatego, ze lubie w srodku pogrzebac, no i do modernizowania tez
lepiej wylaczac. Byc moze Twoje pytanie bierze sie stad, ze ktorys
komponent Ci sie przegrzewa.
Pozdrawiam
Egghead

--