Re: HDD - który wybrać? pilne.

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Sun 26 May 2002 - 01:36:08 MET DST

Czesc,

Mama w swoim kompie 3xU6 40 GB i jak dla mnie to czysty miut. Dwa U6 robia w
raidzie a trzeci jest wolnym strzelcem. Ostatnio doqpilem maxtora 80GB
740DXR 7200 rpm no i tego troszke slychac natomiast U6 sa po prostu
bezglosne. Caviara nie widzilem od czasow mojego pierwszego PC 386DX.
Seagate w kazdym razie spoko.

Na razie,
Andrzej.