Re: Komputer > USB > Notebook ???

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 00:12:30 MET DST

Użytkownik Piotr Sur <piotrsut_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acp16j$a1f$1_at_news.tpi.pl...
> Mam takiego notebooczka co nie ma coma. A co ma? A 4 x USB ma. Jakoś
nigdzie
> nie uwypukla się USB jako standardu przesyłu danych między komputerkami, a
> moje WinXP i 2000 odpowiednio w laptopie i stacjonarnym jakoś nie
zachęcają
> do takiego połączenia; kabelki w sklepach na pierwszy rzut oka też tylko
> A/B, więc głupi jestem.
>
> Dzięki za odpowiedź,
>
> Piotr

Są zestawy kabelek + soft. Nawet niezbyt drogie. Nie spotkałem jednak
dłuższych niż 6m.
Jak to już sobie kupisz to zobaczysz jakie to fajne. Do Centronics'a już nie
wrócisz, a już na pewno do RS'a !!!

Maciej N.