Re: cordless dektop optical - na ile starczaja bateryjki

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.Sp4m.box43)
Data: Sat 25 May 2002 - 23:25:34 MET DST

Użytkownik "Marcin Nowak" <mnowak1_at_volt.iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> tak sie zastanawiam na ile starczaja baterie w klawiaturze/myszce
> bezprzewodowej logitecha (model Cordless destkop optical - ten czarny)
>
> ktos ma jakies doswiadczenia ?

Czesc!!!
Mam model cordless freedom optical - mam go od polowy
pazdziernika 2001 i od tamtego czasu do 7maja zezarl :)

6 baterii alkalicznych Philips Power Life - dolaczonych
                do zestawu przez producenta
4 baterie Philips Long Life (zwykle nie alkaliczne po 1
                zl za sztuke)

2 baterie z walkmana - czesciowo zuzyte :) nie mialem
                nic pod reka :)

Podczas uzytkowania robilem tzw. zonglerke bateriami
jak myszka wykazywala juz powoli zgon to przekladalem
bateryjki z myszki do klawiatury, ktora nie zuzywa az
tyle energii.

Czyli chodzilo toto calkiem dlugo jak na zestaw
bezprzewodowy z myszka optyczna.
Oczywiscie myszka stoi na bialej kartce caly czas.

Pozdrawiam,
TP

ps. 7 maja nie moglem juz nic przelozyc bo wszystko
    bylo wyczerpane i musialem zasilic wszystko w nowe
    bateryjki alkaliczne - ciekawe ile pociagna :)