Re: Dziś zmieniłem płytę główną !

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Sat 25 May 2002 - 23:14:32 MET DST

<speqlant_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Niestety nie działa mi wyłącznki reset,diody i głośnik nie mam opisu do
> tej płyty i boję się podpinać może ktoś wie gdzie to znajdę .Płyta
> Intel 440 BX.

Podpinac mozesz na zwyca bo sie nic nie stanie, opisu do plyty to
musiszsam poszukac bo intel bx440 to nazwa chipsetu i duzo to nie mowi. W
FAQ znajdziesz metody rozpoznawaniaplyt www.pecet.w.pl

> A może ktoś jeszcze wie ,bo mam wpiętą jedną kość RAM w tą płytę 64MB
> ,a mam jeszcze z innego kompa dwie kości ramu po 32 MB czy mogę to
> sobie tak wpiąć gdziekolwiek bo tam jest cztery wejścia .

Jak sa to kosci sdr i nie beda robic problemow (nei powinny) mozesz
wkladac w dowolne banki pamieci.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!