Re: Ile Pecet zuzywa pradu ???????

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Sat 25 May 2002 - 20:47:19 MET DST

kisiel_k wrote:

> HEJ
> na pewno temat byl poruszany, ale nie moglem sie doszukac interesujacej
> mnie liczby...
> chodzi mi o to, ile pradu moglby pobierac zestaw (chodzi o 24/7)
> Pentium 100
> zwykla stara karta graf S3
> bez cd, bez jakis kart dzwiekowych itp..
> zna sie ktos szerzej na tym temacie?

/me kiedyś czytał w nocy licznik i dla trochę lepsiejszego kompa wychodzi
ze 30 watów. Najlepiej zmierz sobie w domu sam bo żeby było
śmieszniej to przy niewielkim obciążeniu liczniki miewają kiepawą
dokładność pomiaru. Spodziewaj się około 20W, lub nawet mniej

> i jak to jest ze starymi kompami im starsze (wolniejsze) tym wiecej czy
> mniej pobieraja prądu?

Im nowsze tym więcej się grzeją, czyli pobierają więcej energii.

> pozdr. kisiel
> p.s. i sorry za ponowienie pytania...

Pytania o moc kompa tu lecą co miesiąc-dwa ...

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak