Jak to jest z wentylatorem TTC-D5T ?

Autor: Poti (poti_at_poczta.fm)
Data: Sat 25 May 2002 - 19:19:33 MET DST

Witam.

Mam pytanie odnosnie wentylatora Titan TTC-D5T.
Z tego co zauwazylem najczesciej polecanym coolerem jest wlasnie ten model
(mam nadzieje ze wszyscy ktorzy go polecali faktycznie mieli z nim stycznosc
i jest to ich zdanie a nie wyczytane z wczesniejszych postow gdyz w przeciwn
ym razie powsalaby "sztuczna" reklama ), jednak chyba jest jakies nieporozum
ienie odnosnie modelu. Padlo juz cztery rodzaje modelu :
     TTC-D5T
     TTC-D5TB
     TTC-D5TB(2)
     TTC-D5TB(3)
i moze nie bylo by w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt ze dochodzilo do
takiech sytuacji ze mozna bylo wyczytac np.:
      "....mam wentylator firmy Titan TTC-D5T i jest...."
a odpowiedz brzmiala np.:
      "....ja tez mam takiego samego TTC-D5TB i tez uwazam ze jest..."
???
Na stronie producenta www.titan-cd.com znalazlem tylko ten co w temacie, czy
te wszystkie to sa te same modele ???

Jestem zainteresowany nim i z tad te pytania gdyz nie wiem co zamowic w skle
pie, a chcial bym uniknac pomylki .
Potrzebuje go do Athlona 1700+

Z gory dziekuje za rozwiazanie zagadki :-)

Pozdrawiam /Poti