Z duchem czasu ;)

Autor: Ugór (eiwotk_at_wp.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 17:18:44 MET DST

Witam szanownych grupowiczów

chciałbym zorjentować się, z Waszą pomocą, w ograniczeniach jakie
narzuca szybkosci procesora RAM - tzn. konkretnie od którego momentu
przyrost MHz/s procka jest zbędną nadwyżką wobec możliwości pamięci -
płyta Abit kt7-raid, 128Mb 133 RAMu, i Duron - no właśnie ile? Mam
możliwość ustawienia mnożnika na 12,5, pozatym byćmoże na szybkość
działania pamięci miałoby wpływ włączenie w biosie opcji "DRAM bank
interlewe - 2; 4 way" - tu też niezaszkodziłaby podpowiedź - wiem że 2
way - dotyczy dwuch identycznych modułów pamięci i wzajemnej korelacji
w ich funkcjonowaniu, natomiast 4 way ??? - może trzech ? albo
korelacja do kwadratu :))
Aha! i jeszcze coś - czy maksymalna i funkcjonalna konfiguracja procka
i pamięci wg. powyższego założenia pozwalałaby na pełne wykożystanie
wydajnosci karty graficznej na bazie Gforce3 Ti200 ?, czy może
poprzestać na słabszym modelu np 2TI, 2 MX?? - przy założeniu max.
rozdzielczosci 1024-768

Pozdrawiam
Ugór

PS. oczywiscie FSB mam "standardowo" 10% na plusie czyli 110 - przy
ponad 112 zaczynają się problemy.