Re: Bios w Armadzie 1500c...

Autor: Posterunkowy (meldunki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 16:48:29 MET DST

> Oki dzieki. Aha a moze masz jakis spis tych wszystkich klawiszy
funkcyjnych
> Fn + itd.? A co do tych diod to u mnie sa martwe.. Pewnie odlaczone.
> Sprawdzales wogole jak one sa podlaczone moze jakas pomoc?
> Za wszystko THX

U mnie wyglada tak Fn +
Esc -data - bios
F1 - ustawiasz miejsce gdzie ma siw wyswietlac informacja
F4 - ekran ( nie dziala )
F5 - glosnosc pc speaker'a
F5 - key ( u mnei nie dzial ;)
F7 - baeria, ustawiasz " ile mozna z niej wysysnac"
F8 - pokazuje stan naladowania baterii
F9 - kontrast obrazu na matrycy
F10 - jasnosc obrazu na matrycy

No baaa, jasne ze zagladalem.
Kabelki ida zaraz kolo TuchPada, jesli wszystko dziala poza tym to peweni sa
gdzies odlaczone, przeciete, bo raczej watpie zeby diody sie zwalily