Re: Bios w Armadzie 1500c...

Autor: Posterunkowy (meldunki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 16:17:12 MET DST

> A boot z cdromu? Da sie cos takiego wlaczyc?
>
> ps. Jak to jest z tymi diodami z przodu? U mnie caly czas martwe. Niewazne
> czy podlaczony do sieci czy nie.

Najpierw sie bootuje z CDromu jak nic nie znajdzie to z dyskietki czy na
opak
Wkazdym badz razie powinien sie botowac z tego i z tego ;)

Chmmmm ( sprocket- sluchaj i ucz sie jak sie to robi ;)))
Chodzi Ci o te dwie na masce ;P ?
No wiec tzw. power - powinien sie swieci niezalerznie czy korzystasz z
zasilania sieciowego czy baterii Druga dioda swieci sie podczas ladowania
baterii
Nie pamietam dokladnie ale ktoraz lampka miga jak bateria jest na
wyczerpaniu, lub komp jest w stanie "hibernacji"