Re: dysk, p³yta i bios albo cos innego....

Autor: matmaz (matmaz_at_wp.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 15:34:01 MET DST

U¿ytkownik "Szym" <szymszymek_at_o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam wszystkich grópowiczów
>
> Mam ma³y problem z dyskiem s±siada (mam mu naprawiæ)..
> Sytacja wygl±da nastêpuj±co:
> - dysk seagate 40GB
> - p³yta g³ówna z limitem do 32GB
> - dysk w zworkach ma te ogrnicznie ustawione
> - na dysku pojawiaj± sie b³êdy na pierwszej partycji: zagubione klastry
> (choæ na dysku nie ma ni bajta danych ) b³êdy tablicy allokcajii plików
> - jak pod³±czy³em ten dysk do siebie to ndd naprawi³ te b³êdy i dzia³a³o
> wszystko nawet po restarcie nie znajdowa³ ¿adnych b³êdów
> [...]

A czy procek w komputerze kolegi jest "podrecony"??? Bo jezeli tak, to byc
moze to jego wina. W przypadku, gdybys na dysku mial wlaczony tryb DMA (a
pewnie masz...) partycje i tablice alokacji plikow przy podkreconym
procesorze prawie na sto procent siada:-(
Pozdrawiam
matmaz