Re: Odtwarzanie filmów

Autor: Marcin Perlak (perlak_at_t-online.de)
Data: Sat 25 May 2002 - 15:34:04 MET DST

"piget" <vitaltur_at_wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Pomocy co jest grane
> Mam przegrane filmy na CD no i na moim stacjonarnym sprzęcie (proc1600XP
> 256MB sys 98) działa OK
> ale ja chce dołączyć mojego notebboka do tv (seria satellite 1800-554 z
> zainstalowanym XP) obraz jest spowalniany tak jak no teraz może przesądzę
> slajdy głos Ok .Nadmienię że oryginalne filmy kupione w sklepie na DVD
> chodzą Ok.
> Może ktoś mi pomoże

mialem ten sam problem, na pcecie bylo ok (d800) a na laptopie c533 juz
strasznie skakalo, odinstalowalem codecki divixa(5) i zainstalowalem pakiet
nimo i o dziwo jak reka odjal :-) dodam ze dalej mam dvx5 tyle ze teraz
jakosc odtwarzania jest w codeku ustamiona na najnizszy stopen(defaultowo
jest chyba jakos prawie na maxa(div5))
acha tez mam xp, 192ram i grfa ati rage 4mb z tvout i obraz jest na tv
lepszy niz z geforca2(svhs)