Re: Płyty Gigabyte (zwł.GA-7VTXH+) -czy są stabilne (bo to AMD i VIA...)

Autor: Jarek J (jarek.j_at_wp.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 11:21:08 MET DST

> zdaje się że zupełnie nie masz pojęcia o czym piszesz,
Chciałem wywołać dyskusję...

> jak AMD to tylko VIA a ten KT266A to udana konstrukcja,
> może nawet bardzo udana ...
No tak, ale np. ECS K7S5A to też bardzo udana konstrukcja, SIS 730, lan,
SDR+DDR (rozwojowość!) i w ogóle, ale dlaczego pada? Bo badziewny jest
producent, wystarczy spojrzeć na laminat...
/Już nie wspomnę o K7VZA/
Też uważam, że VIA KT266A to b. udana konstrukcja, tylko jak to chodzi w ww.
Gigabyte?
Bo np. ECS-a z tym KT266A za darmo bym nie wziął (w przeciwieństwie do wielu
fachowych "ęformatyków", o tak, bardzo fachowych...)

> zaś Gigabyte to imho jeden z lepszych producentów płyt ...
imho też, ale jeszcze nie miałem Gigabyte...

I o kompatybilności:
Dlaczego na żadnym AMD z jakim miałem do czynienia (K6-2, Duron) nie chodzi
w ogóle gierka DARK COLONY, wiesza się AutoCAD 2000 i 2002..........., eech,
chyba zostanę przy Intelu.