monitor, kabel, problem

Autor: grzess (klik3_at_wp.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 13:55:22 MET DST

witam
mam problem z kablem do monitora, jest to kabel 9/15 pin
stary kabel ktory mialem zakonczyl swoj zywot i sprawilem sobie nowy,
pozbywszy sie starego
na nowym monitor nie dziala, brak synchronizacji, obraz "idzie po skosie"
stary kabel ktory wyrzucilem byl nieco grubszy od tego ktory teraz
zakupilem, lecz myslalem ze to jeden standart i bedzie ok
jednak tak nie jest:(
na stronie http://hwb.elek.bydg.pl/ca_9to15VGA.html znalazlem opis polaczen
takiego kabla, lecz jest tylko jeden wiec nie wiem jakie sa roznice
gdybym mial ten stary kabel nie byloby problemu, porownalbym oba
kable...lecz kabla nie mam i jest problem
prosze szanownych grupowiczow o pomoc

pozdrawiam

grzess