Re: Problem z pamiecia

Autor: kamilnew (Kamil.Nowak_at_pwpw.com.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 09:09:56 MET DST

> Według mnie, to Ty nie masz problemów z pamięcią, tylko z porządkiem w
> systemie. Wywal wszystkie serwisy chodzące w tle (dialerki na fajne
strony,
> chaciki, p2p, i całą resztę tego gówna, która się instaluje za zgodą
usera,
> lub bez jego zgody). Będzie jak ręką odjął....
> Oczywiście, nie wszystko musi Ci tak załatwiać system. Podejżewam, że
jeden
> proces załatwia Ci tego typu atrakcje, musisz określić który, i pozbyć się
> go (Ctr+Alt+Del + Zakończ proces), a potem odinstaluj program, który ten
> [...]

OK ale problem pojawia sie kiedy na czystej instalacji zainstaluje ok 4
aplikacji (photoshop,winrar itp) z tym ze jak sie nie myle to jedyne wspolne
dla obu instalacji programy to photoshop i winrar a i to w roznych wersjach
(na tym kompie nie mam internetu i bajerów ktore wymieniles)
poza tym na winme nie zainstalowalem nic oprócz drivera (gry) i tez sie
zaczal sypac

pzdr