Re: Kilka kart dzwiękowych w jednym PC

Autor: Irek K. (ixkuczek_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 07:35:43 MET DST

A zanim wejde do windowsa to mi BIOS nie będzie pipczał ze ma konflikt
na szynie ?
w koncu dwa Soudblastery będą na tych samych adresach.
IDE karty nie jest konfigurowalny ale umozliwia "widzenie" duzych
dysków.
(podpięcie duzego dysku do płyty komputera powoduje ze ten nie chce
przejsc
testu BIOS (P-75) ).
IDE na karcie OPTI nie jest konfigurowalne, przejmuje Secondary IDE z
płyty głównej.
Pozdr. Irek