Re: Głośność PC jak zmniejszyć?

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 01:43:34 MET DST

> Duron 800,ale nie wiem jaki wiatrak.Nie jestem w tym biegły dlatego pytam
> sie Was...Tam gdzie mi modernizowali komp facet kategorycznie twierdził że
> AMD ma bardzo wysoka temperature pracy i zawsze wiatrak będzie chodził na
> maxa nawet jeżeli zastosuje sie czujnik temperatury.

po 1 - kwestia tego jaki wrzucisz cooler tzn z jakim wiatrakiem
jak bedzie mial jakas Delte co ma 6000rpm to bedziesz sie czul jak w
helikopterze
a jak zapodasz np Zalmana z 1500rpm to nic nie uslyszysz
a oba beda pracowaly z maxymalna predkoscia

po 2 - gosciom ze sklepu nie ma co ufac - malo ktory wie cokolwiek
konkretnego n/t tego co sprzedaje - np ten z Twojego "sklepu" - rozumiem
gdybys mial Athlona 1400 to moglby tak gadac ale przy Durniu 800 ... a czy
przynajmniej ten "znawca" dal miedzy procka a radiator jakas paste
termoprzewodzaca ?

po 3 - zastosuj sie do rad z mojego poprzedniego posta - najpierw sprobuj
zwolnic obroty wentylatora z obecnie posiadanego coolera (uwazaj zeby nie
spalic procka) jak nic nie da to polecam tego Titana - przy Durniu 800
spokojnie bedziesz go mogl puscic na 7V

pozdrawiam