Re: * CELERON 500 * OverclockinG materialy

Autor: Piotr Kowalczyk (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 23:54:21 MET DST

Ale sobie wybrałes obiekt do podkręcania, chyba gorzej nie można było
trafić. to jest procesor z koncowych serji Celeronów 1 nie robil bym sobie
nadziej że wogóle pojdzie w góre - sporo egzemplarzy wogóle nie przeskakuje
75 a są i takie które nie rusza na 75. Ogólnie to podkręcanie tego modelu
bedzie niewypałem