Re: toshiba satelite 2140cds - sterowniki modemu

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Fri 24 May 2002 - 23:10:33 MET DST

Użytkownik "Marek Kedziora" <mak_at_advis.pl> napisał w wiadomości

> szukam kogos kto ma oryginalna plytke i moze mi przegrac te sterowniki.
> na driverzone i innych tego typu sitach nic nie znalazlem mimo ze szukalem
> we wszystkie strony i prosze nie podawac mi innych bo szukam tego w necie
> juz od miesiaca...
HI!!!!
Wydaje mi sie ze slabo szukasz bo mam podobnego laptopa i wlasciwie wszystko
znalazlem
a tez niestety kupilem maszyne bez jednego sterownika
Co nie znaczy ze niechcial bym miec orginalnego windowsa przeznaczonego do
toshiby
ps
najwiecej sterow jest na niemieckiej stronie toshiby
pozdrawiam
marek