problem z odtwarzaniem muzyki w XP

Autor: Konrad Stachyra (konrad_at_matrix.lublin.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 23:31:35 MET DST

problem jest tego typu ze mam niby zaintalowana karte SB live oraz
podlaczone do niej cztery glosniki z subwooferem gdzie mam mozliosc
ustawienia np sily basow, problem w tym ze nie dziala to prawidlowo podczes
odtwarzania np plikow mp3, graja tylko dwa glosniki oraz potencjometr do
basow nie reaguje, podczes odtwarzania np. filmow.avi wszystko dziala jak
nalezy , w czym rzecz ?

pozdrawiam KONRAD