Re: Zdrowie - comp w pokoju

Autor: Landsil (marcin_s_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 22:31:05 MET DST

Hi!

>zapewne wiele osób ma, podobnie jak ja, komputer w pokoju w którym śpi /
>pracuje itd. Jeżeli komputer jest długo właczony, lub tymbardziej gdy ma
>się 2 komputery, powietrze robi się suche, nelektryzowane itd... ogólnie w
>pokoju jest "nieprzyjemnie".

Zmienia Ci sie jonizacja powietrza na bardziej dodatnia. Czlowiek lepiej
czuje sie przy przewadze jonow ujemnych.
- Wyjsciem jest ciagle wietrzenie (na zewnatrz masz ok 2 000-10 000 jonow
dodatnich na m3, w pokoju pewnie dochodzi Ci do 50 000 jesli juz to
odczuwasz).
- Kupic nawilzacz powietrza ultradziwekowy. Wytwarza on taka "zimna" pare.
Ma ona jonizacje ujemna wiec powinno pomoc. (bedziesz mial klimat jak po
burzy, powietrze bedzie rzeskie).
- Oczywiscie scierac kurze, odkurzac itd - wszelkie baterie i roztrocza maja
ladunek dodatni. (jak wydzieliny czlowieka)

--
^0^  Landsil  ^0^
marcin_s_at_priv.onet.pl