Szukam cichego zasilacza

Autor: Landsil (marcin_s_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 21:01:45 MET DST

Hi!

Aktulanie mam w zestawie zasilacz Codegen 300VA (niestety nie moge sprawdzic
numerow bo musialbym wykrecac).
Zasilacz ten ma zamienna predkosc obrotow.
Przy starcie jest praktycznie bezglosny, ale po chwili zozpedza sie. I tu
pojawia sie problem. Dla mnie to za glosno.

Szukam zasilacza w okolicach 300VA jak najcichszego. Najlepiej zeby mial
stala predkosc wiatraka ok 2500 obr/min.

Zestaw ktory musi pociagnac to: Athlon XP1700+, CDRW, DVD, 2+2xHDD (na
zewnetrznym kontrolerze), GF4 (to na przyszlosc), SBlaster, Lan na plycie
(plyta ECS K7S5AL). Tak wiec odpadaja modele 250VA.

Mozecie polecic jakiegos producenta zasilaczy?

Moze przy okazji sklep w polsce gdzie to mozna kupic. (bo w normalnych
sklepach nie rozrozniaja zasialczy ze zmiennymi obrotami od zwyklych).
A glosnosc musi byc naprade niska. Mam wiatrak na procku na 7V (czyli okolo
2500 obr/min - b. cicho), dysk Segate Baraccuda IV tez bezglosny w zasadzie.
Glownym problemem teraz jest szum powietrza, bo lozyska wentylatora tez sa
ciche.

I moze ktos bawil sie w zmiane zasilania na wiatraku w zasilaczu? Na 7V
pewnie zadowoliby mnie glosnosciowo. Tylko ze juz teraz wyruca gorace
powietrze. Jak bedzie dzialac wolniej to moze sie spalic w 3 sekundy.

--
^0^  Landsil  ^0^
marcin_s_at_priv.onet.pl