Re: Macierz dyskowa realizowana kartą kontrolera IDE

Autor: Tomasz Nowak (noto_at_polbox.com)
Data: Fri 24 May 2002 - 20:10:54 MET DST

> pewno
>
> Oczywiście że lepsze ale musi się szarpnąć na dość drogie hdd.
> Zależy jak sobie ceni wydajność ;)

W pewien sposób potwierdziliście słuszność moich wcześniejszych poszukiwań.
Pronise sx6000 jest rewelacyjny (w teorii). Czy ktoś go używa ?
Co do kosztów to chcę do tego podłączyć około 6-ciu dysków po 100 GB. Koszty
tego w SCSI wykończyłyby mnie.
Odczyty będą głównie sekwencyjne (indeksy będą też w takiej ilości (rekordy)
że odczyt i tak będzie sekwencyjny - a tu IDE jest bardzo dobre).

Tomasz