Re: OEM - z czym mozna go kupic?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 00:25:22 MET DST

On Thu, 23 May 2002, Szymon Wróblewski wrote:
[...]
>+ Bylem dzis w Action w katowicach i gosciu powiedzial mi ze mozna go kupic z
>+ kazda czescia skladowa (wewnetrzna) komputera. Chyba wie co mowi (zreszta
>+ gdybym sie dzisiaj zdecydowal to bym wzial z pamiecia).

 Gwoli ścisłości: AFAIK ACTION sprzedaje TYLKO firmom prowadzącym
DG "w zakresie". A taka firma ma prawo "wyprodukować" komputer,
tak dla klienta - jak również na własne potrzeby !
"Wyprodukować" w cydzysłowiu - bo ważny jest akt prawny (z czegoś
nie będącego komputerem powstaje komputer) niezależnie od "rozumowej"
nazwy :) (np. "składania")

 Chciałbym uświadomić, że f-ma "krzak, handel pietruszką
i składanie komputerów" ma prawo kupić OEM *osobno* i *ona*
(firma) ma zadbać o właściwe "zużycie" OEMa !
 Chyba nie chcecie powiedzieć że ACTION (na przykład) musi
też kupować OEM razem z HDD czy procesorami ? ;>
 Oczywiście jeśli ktoś dostarcza OEM użytkownikowi końcowemu
bez stosownego sprzętu to może być winien łamania licencji.

 Pozdrowienia, Gotfryd
(bez handlu pietruszką)