Re: Problem z karta graficzna.

Autor: Marcin O. (derdzi08_at_wp.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 19:53:58 MET DST

Użytkownik jam <jarek72_at_bigfoot.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aclqfa$ap5$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
> Wlasnie sobie kupilem karte GigaByte AV64S-T (ATI RADEON 7000E Pro) i
> wszystko jest cacy poza dwoma "drobnostkami":
> 1. nie chce sie ustawic odswiezanie na inne niz 60 Hz, chociaz w zakladce
> "karta" jest mozliwosc wyboru roznych czestotliwosci, jest zainstalowany
> sterownik monitora.
> 2. wystepuje dziwne zjawisko w grach 3D (testowane na Harrym Potterze i
> Diablo 2), po kilku sekundach grania wylacza sie monitor chociaz gra
dziala
> nadal (slychac dzwieki), pomaga tylko "twardy" reset.
> [...]

U mnie (przy podobnych objawach)pomogło zainstalowanie sterownika do AGP
oraz przeistalowanie sterów karty. Jeżeli płyta jest na VIA, to czasami
stadardowe 4in1 nie pomaga i trzeba doistalować driverek do AGP x4 (jeżeli
karta obsługuje) Ewentualnie zaistalować PowerStripa i ustawić AGP x1 lub x2