Re: Płyty Gigabyte (zwł.GA-7VTXH+) -czy są stabilne (bo to AMD i VIA...)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 19:40:02 MET DST

Użytkownik "Jarek J" <jarek.j_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ktoś może ma ww. płytę (to socket A, VIA KT266A)?
> Chciałbym do niej włożyć Thunderbirda 1.33 ale obawiam się, że
AMD+VIA=brak
> stabilności, kompatybilności (AMD to jednak tylko emulacja Intela),

Dałbym Ci ja emulację Intela, gdybym mógł Cię sięgnąć ....;>>>>>>>>>
jeszcze

> te VIA packi i pewnie in. patche....

Do chipsetów Intela też są porzebne :P

> Mam więc pytanie, czy system po zbudowaniu ma szansę być stabilny (Windows
> Me, może też XP), tak jak to mam teraz na Intelu (Celek 1 GHz+ i815EPT)?
> Pozdr.

A tak serio, to odradzam Thunderbirda, zwłaszcz powyżej 1,2GHz. Grzeje się,
skubaniec, co może faktycznie doprowadzić do braku stabilności (proszę tu
niczego nie zarzucać chipsetom VIA). Koniecznie Athlona XP, choćby
najtańszego. Z tym chipsetem niewiele platform opartych na Intelu Ci
podskoczy, a już na pewno nie za taką cenę :)
pozdro...
sprocket