Re: Jaka pasta termoprzewodzaca?

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 17:34:38 MET DST

> A jezeli chodzi o wlasciwosci przewodzace to ktora bys polecil Arctic czy
> Thermopox. Bo parametry maja w sumie zblizone.
> Widzisz chce kupic b.dobra paste, z racji tego, ze obecnie jade na syfie
> imitujacym srebro (temp. dochodzi czasem do 70 stopni na Athlonie 1.4).

jak dla mnie to miedzy nimi jest niezuwazalna roznica - gdzies byly testy i
roznica temp wynosila okolo 1-2*C

a co do wysokiej temp procka to moze zwiekszenie przeplywu powietrza w
obudowie cos pomoze
looknij np tu http://www.moded-kompz.prv.pl/ w dziale "Nasze Porady:"
znajdziesz wiele ciekawych rzeczy

byc moze masz jeszcze zle przylegajacy radiator lub "spierniczony" czujnik
temp.

pozdrawiam