Dziwne zachowanie systemu

Autor: mentis (mentis_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 16:06:24 MET DST

Witam.

Zastanawia mnie taka sytuacja. Jest sobie Athlonik 900. z dyskiem IBM
deskstar i winda 98, ale to tak gwoli scislosci.
Po pewnym czasie uzyszkodnikowania systemu zauwazylem, ze dzieje sie cos
niedobrego, a chodzi o to, ze przy kasowaniu plikow lub przenoszenia (nie ma
znaczenia, czy na dyskietke, czy bezposrednio na dysku twardym) system na
chwile sie wiesza. Czesto tez przywiesza sie przy odpalaniu programow, tak
jakby system blokowal na chwile dostep do plikow, nie wiem.
Zaloze sie, ze po reinstalce systemu bedzie okej, ale moze sie myle.Z czego
to moze wynikac?

Pozdrawiam
mentis_at_w.pl