Re: Skaner z przystawka

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 15:54:56 MET DST

najwyżej z dosyć dobrą do amatorkich zastosowań (polecam Plusteka 16).
Jeżeli myślisz o profesjonalym skanowaniu klisz,ze wszystkim szykanami to
musisz kupić specjalizowany skaner do klisz - coś takiego robi np AGFA czy
KODAK ale cena też jest profesjonalna.

Agfa czegps takiego nie produkuje. Kodak owszem.

Odpowiadajac na pytanie - Dunvegan Nemezis.
Bedziesz zadowolony :)

--
studio QbA    Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl