Re: Jak to podłączyć???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 15:06:12 MET DST

Użytkownik ReD <redice_at_o2.plNOSPAM> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acismn$io4$1_at_szmaragd.futuro.pl...
> Mam 1 gniazdko w ścianie, płacę za to 50zł/mieś.
>
> Jak tanio podłączyć do tego gniazda 2 kompy???
>
> ReD

zainstaluj podwójne gniazdko ! albo tzw. "trójnik" - a..... najlepiej z
uziemieniem jak chcesz do tego podłączyć dwa kompy !!!!

:-) - gniazdko sieciowe i w kompie siecówka ??? - trzeba tego kompa z
interentem spiąć z drugim komputerem - poprzez kolejną parę sieciowek i
kabelek (jak TP to skrosowany) w ten sposób pierwszy komp będzie mial dwie
sieciówki (będzie pełnił rolę routera ) - to chyba najtansze rozwiązanie
mozna tez jka masz kawalek starego PC - złożyć osobny komp-router zeby nie
blokowac tego komp'a !

a co do za dostęp ze masz zgiazdko w ścianie ??? siec blokowa ??? osiedlowa
???

a co do umowy ??? to chyba zadna umowa nie jest w stanie ci tego zabronic