Re: caly zestaw (opinie,porady)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 14:43:47 MET DST

Cienkie zasilacze. Bardzo cienkie, mialem do czynienia z kilkoma modelami
i wszystkie zasilacze byly slabe -- nieodporne na zaklocenia w sieci
(bezpieczniki padaly jak muchy). No i niezbyt wydajne, montowane 300-tki
sa czasami porownywalne z 200-tkami firmowanymi przez Enlighta.
Ale poza zasilaczami reszta niedogodnosci to juz drobiazgi.

Tego co mam w obudowie, to żadna 200 by nie zasiliła :))))). Co do
odporności, nie mogę się wypowiadać, jak bawiłem się obudowami, to raczej
nie robiłem zakłóceń w sieci w ramach konkursu: "co pierwsze padnie :)".
Komp wypasiony, działa stabilnie, wszystkie napięcia w normie, cicho,
chłodno - czego tu się czepiać ??
A jakie inne niedogodności masz jeszcze na myśli ?.
Bo mi w Enligtcie, poz tym ,że obudowa też była cicha i chłodna, nie
podobało się nic ;).

sprocket