Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 14:52:21 MET DST

Czesc,

Sciagnalem cos z internetu cos.. co sklada sie w oryginale z 2 plyt CD :)
Po rozpakowaniu utwozyly sie 2 pliki .Bin i 2 pliki .cue w zaleznosci ktory
CD.
Nie bardzo wiem co mam teraz z tymi plikami zrobic na jeden CD wypada 1 plik
.Bin o rozmiarze ok 700 Mg i jeden plik .cue ktory wazy zaledwie 170k.
Moze ktos sie orientuje jak zamienic, wypalic rozpakowac,
przekonwertowac..nie wem te pliki tak aby uzyskac z tego program ktory tam
jest.
Dziekuje