Re: jaki najlepszy program do grania na Zywo

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 13:36:39 MET DST

Użytkownik "Konrad Stachyra" <konrad_at_matrix.lublin.pl> napisał w wiadomości
> za pomoca jakiego programu najlepiej mozna odtwarzac muzyke na zywo a przy
> tym troche ja ubarwiac. Jednym slowem chodzi mi o prosty , fajny program
dla
> DJ-ow . Sam uzywam MJ studio , jest cos podobnego z wiekszymi
mozliwosciami
> ?

Nie obraź się, ale chyba lepiej kupić jakiś samplerek, playerek np.
Pioneer'a, mixer i jazda.... softem to lipa.... Zresztą mój kumpel, który
uważa się za DJ'eya puszcza z kompa WinAMPem songi i tyle.... to mu
wystarcza :-) Pare razy powie coś do mikrofonu i tyle. A co do softu....
profesjonalny sofcik kosztuje, i zazwyczaj jest sprzedawany z jakimś
urządzonkiem, które wkładasz do kompa (wy, we, etc.). Niestety do dobrych
programów zabezpieczanych np. kluczem hardware'owym nie znajdziesz
crack'a...