Re: jak podlaczyc sdi do 2 kompow?

Autor: zbooy (rafal_at_zyx.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 10:13:06 MET DST

> Jesteś głupi
> 1. Router może być sprzętowy, może być też programowy. Sprzętowy wykonuje
> dokładnie to samo co programowy - przekierowywanie pakietów, z tym, że
robi
> to sprzętowo

ja sie pytam - i co to zmienia, chciales tylko to zauwarzyc, czy powiedziec
mi, ze
jestem glupi

> 2. Od kiedy proxy to to samo co NAT? Czy ty wogóle wiesz, do czego służy
> proxy?

A czy ja cos takiego napisalem??? ja watpie w to, ze ty wiesz... (komputer
udoste-
pniajacy polaczenie z internetem bucu)

> 3. Trzeba byc samobójcą, żeby stawiać jakikolwiek serwer sieciowy na
> Windozie. Ponadto jeśli nawet, to żeby zrobić to pod Windą, będzie
> potrzebował co najmniej pentium II, nie licząc softu. Pod "pingwinem" do
> udostępnienia SDI wystarczy chocby Pocket Linux lub Polopyryna - wersja na
1
> dyskietce. Wtedy nikt prkatycznie nie ma szans się włamać, a jeśli nawet,
> nic nam na zabezpieczonej dyskietce nie namiesza.

no to zes dowalil... czy to wszystko co skopiowales ze stronek?
Windoza --> 195.205.223.226 - sproboj szczescia...