Re: Pytanie o kieszeniach do dyskow

Autor: MM (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 09:44:45 MET DST

Peeter wrote:

>Przyszlo mi do glowy zeby zrobic sobie iniwersalna kieszen. Wyciagnalem
>"bebechy" z mojej kieszeni i teraz wlasnie utknalem, bo nie wiem czy cos sie
>zrypie, gdy podlacze owe "bebechy' do innej kieszeni (od innego kompletu).
>Jak Wam sie wydaje?

Raczej bym uważał. Jak inny typ może coś walnąć - swego czasu
próbowaliśmy pożenić ramkę z RH06 z oprawką z Compaqa wyglądały
identycznie tylko zasilanie mają jakoś odwrotnie wyprowadzone "pizło
gwizło" jak to obrazowo ujął kolega i ramka z RH06 umarła - na szczęście
miała zabezpieczenie tranzystorowe. Dysk to przetrzymał ale był do
formatowania.
MACIEK