o co chodzi???

Autor: kamilnew (Kamil.Nowak_at_pwpw.com.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 09:00:20 MET DST

Witam

Mam problem
W pewnych sytuacjach np. wylaczenie fullscreen w starym vplayer , zrzucenie
fify2002 do paska zadań , odpalenie drivera i kilka innych lecz losowych.
Wyskakuje mi komunikat (cytuje go z pamieci wiec moze byl troche inny):
"Application referenced memory "xxxxxxxx" at "xxxxxxxx". Memory cannot be
"written".
 click ok to close program
 click calcel to debug program"
po czym program sie zawiesza.
puscilem docmemory - wywalil sie po sekundzie
ale... zrobilem reinstalacje winxp i komunikaty zniknęly i aplikacje
przestaly sie wieszac (oprócz starego vplayera ale zamiast ww komunikatu
wyskiwal standardowy errow winxp (send to microsoft.....)
po pewnym czasie bledy znowu zaczely wyskakiwac.driver dalej sie wywalal ale
sprobowalem go odpalic dopiero po pewnym czasie i zobaczylem znany napis :(

niestety nie mam mozliwosci ztestowania pamieci
ja mam sdram wszyskie kompy do ktorych mam dostep rambusy
jak myslicie czy to padla pamiec moze plyta ????
zainstalowalem winme driver ruszyl ale pojawialy sie inne dziwne zwisy typu
shell32.dll error przy próbie zamknięcia kompa.
Czy ktos spotkal sie z czyms podobnym???

thnx