Re: Karta LIVE a modem Zoltrix Connexant

Autor: zbooy (rafal_at_zyx.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 08:09:39 MET DST

> karte muz.

> nie pij juz metylu to sie nie przycmi
> widocznie plyta tak jest zogranizowana ze karty w slot 2 i3 dzillą to samo
> przerwanie wiec przelóz jedna z kart do innego !!!
> a i najlepiej najpierw zainstaluj karte muz. a potem dopiero wloz ten
> "modem" (winmodem pewnie)

zbooy:
widze, ze za duzego pojecia o sprzecie nie mamy :)
po wlozeniu modemu w obojetnie jaki slot, karta muzyczna staje sie
niewidoczna
dla bios'u, a co za tym idzie dla windows (obojetnie jaka wersja:)) rowniez
i tu mam problem, reczne narzucanie przerwan na sloty rowniez nie pomaga,
jak juz powiedzialem, to niejest wina os'a tylko sprzetu