Re: zestaw cd. konkrety

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Fri 24 May 2002 - 02:17:26 MET DST

> - jak sie ma iiyama do jakosci obrazu po kilku latach uzytkowania ?

Mam iiyamę od piętnastu miesięcy i nie zauważam,
by jakość się opuszczała z czasem, ale w ogóle
to monitor niskich lotów, jak za taką cenę. :)

Kosztował 2kzł -- ale już nie pamiętam, czy
z VATem, czy bez -- za 17 cali.

Inna sprawa, że unikam silnego świecenia
i nie zostawiam włączonego monitora, gdy
nie patrzę nań zbyt długo. :) Potrafię
go wyłączać nawet na minutę, jeśli od
niego odchodzę -- taki mam nawyk.

19" i 1kzł -- to może i rozsądna cena...

Ja dzisiaj bym kupił 15" LCDpodobny. :)
(tak zwany płaski)

lc. :)

> Poza tematem - jak jest z odliczaniem kupna
> komputera przez studentow ? nie zostalo to zniesione ?

pl.soc.prawo.podatki ?

> :/ - Enlight ciut drogie...

Ale dobra. :)

> Podkreslam - ma byc to sprzet na lata,

-- do latania? :)
Komputer starzeje się moralnie :) tak szybko,
że zanim go doniesiesz do domu, będzie nieaktualny. :)

> nie chce go szybko modernizowac.
> (obecne P166 skonczy wkrotce 5 lat :)

Dzisiejsze PC-ty mają zegarki o rząd wielkości szybsze...
Pięć lat temu -- to chyba UDMA2 wchodziło? Tak ze 2 GB...

Nagrywarki CDR mieli wybrańcy; o CDRW mało kto marzył,
a cały RAM przeciętnego peceta był mniejszy, niż dzisiaj
RAM karty graficznej... :) No właśnie ile razy mniejszy?
Cztery? :)

Poważnie myślano o LS2cośtam -- wielkości dyskietki
3,5", ale o pojemności 120MB bodajże i innych,
podobnej wielkości nośnikach. :)

Nie wspomnę już o tym, że małoosiągalnym celem był
monitor kineskopowy o przekątnej bańki, wynoszącej 17". :)

I Ty myślisz dzisiaj o ,,komputerze na lata"? :):)
A może o sezonowym -- na porę roku zwaną latem? :)

lc. :)