Re: Wentylator Titan

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 01:24:30 MET DST

> sa rozne wersje, np. z ostrzezeniem przed zbyt malymi obrotami itp, moga
byc
> drozsze

Wiem, ale nie pisałem tego bez podstaw - identyczny cooler kupiłem za 35 PLN
dosłownie 10 metrów od stoiska na którym panowie mają ceny kosmiczne (np. za
aluminiowego SPIRE'a 60 mm, nawet bez tej wkładki Cu chcieli 60 złotych,
podczas gdy w sklepach to badziewie było po 25-30. Kolesie mają na jednym
stoisku fakt że dużo tych coolerów, no ale po cenach często 2x wyższych, niż
gdzie indziej na giełdzie. No a na giełde jak się jedzie to zazwyczaj po to,
żeby kupić taniej :)

Pozdrawiam :)