Re: TV-out + VCR = ???

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 01:04:16 MET DST

Użytkownik "GreG" <gslabs_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Czy moge nagrywac obraz z komputera na kasety VHS ?
> Slyszalem gdzies, ze nalezy unikac laczenia komputera
> z magnetowidem, bo grozi to sfajczeniem karty.

???
Nie wiem, czy to byla duza roznica, ale ja nagrywalem z magnetowidu na kompa
przez tv-in i nic mi sie nie sfajczylo.
Wprawdzie magnetowid nie ma uziemienia, ale raczej ryzyko jest takie same,
jak gdy ogladasz cos z kompa na tv.
Zawsze mozesz podlaczyc tv-out -> tv -> vhs ;)

pzdr
Zbyszek

PS: Jesli jednak jest jakis magiczny wplyw, ktory zabrania laczenie vhs z
PC, to oczywiscie bardzo chetnie dam sie wyprowadzic z bledu.