Re: Dioda od twardziela caly czas swieci

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 00:10:51 MET DST

Użytkownik "Ben" <smok_at_videotron.ca> napisał w wiadomości
> Dzieki za odezw. Dziala pieknie twardziel tylko ta dioda.
Ja mialem taki przypadek, ze w kieszeni mialem drugiego
HD. Normalnie musze przekrecic kluczyk, zeby uzywac
tego HD w kieszeni, a ze nie chcialem uzywac, to
po prostu nie przekluczylem. Okazalo sie, ze stykalo
mimo to cosik i dioda mi sie caly czas palila. Gdy
tylko wyjalem kieszen, to od razu byla ciemnosc :)

Pzdr.
Qgar
qgar_at_interia.pl