Re: konfiguracja...czy dobra ?

Autor: Poti (poti_at_poczta.fm)
Data: Thu 23 May 2002 - 23:38:20 MET DST

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:achvuu$3lt$1_at_news.tpi.pl...

> no ale do czego ma to byc sprzet ??? jak do grania to procek mniejszy a
> lepsza grafika !!!
> jka do wszystkiego to mniejwiecej jest OK
> pozatym plyty na KT266A mniej wiecej mają to samo ! co chcesz wiedziec ??
> z tym ECS to rzeczywiscie jest dziwnie - np. ostatnio bylo kilka postow ze
> padaja plyty na KT133 / A ???
> sam juz nie wiem co sądzic ?? (mam w robocie K7S5A i dziala)
> moze jednak kupic cos innego - chocby Shutlle lub lepiej Solvtek'a ???

W zasadzie ma to byc sprzet do wszystkiego.Wiem ze to niemozliwe do
skonfigurowania idealnie , jednak chcialbym wybrac cos optymalnego.
Wspomniales o plycie Shuttle (rowniez ja bralem pod uwage) wiec co
powiesz na model Shuttle DOT AK-31 v3.1 ?