Do zgrywajacych wideo

Autor: semp (semp_at_semp.prv.pl)
Data: Thu 23 May 2002 - 21:35:36 MET DST

Witam!
Co jeszzcze moge zobic? Proboje zgrywac filmy moja karto ggrafincza z
wbudowanym wejsciem TV i wszystko mi skacze! Albo dziwek jest przesuniety
wzgledem glosu. wtedy, gdy nie uzywamm zadnej kompresji) Probowalem juz
Huffyv, Div4 beta, DivX41 i bez kompresji! Czy mam uzywac DIvX fast czy
low motion? zgrywam serial TV) Co jescze moge zrobic? Czy to wina
sprzetu? Moze zmienic program? (VirtualDub)
karta asus 32 MB tv out/in
256 ram
40 GB samsubng dysk (dosc szybki chyba AFAIR)
P III ok. 800 Mhz
hmmm. cos jeszcze?
moze myszka a4 TEch ;-)

semp.